Rady a návody

Rady a návody než zavoláte

  • Zjistit si značku spotřebiče (například: Protherm) a typ spotřebiče (například: Panther) – urychlíte tím vše kolem objednávky.
  • Přečíst si manuál ke spotřebiči.
  • Překontrolovat, zda je v kotli dostatečný tlak vody. Většina moderních kotlů potřebuje pro provoz alespoň 1 bar v topném systému.
  • Zkontrolovat, zda je v elektrické zásuvce elektřina (např.: není-li jistič na zásuvku spotřebiče spadlý).
  • Pokud kotel padá do poruchy „ztráty plamene“, může to být, u starších kotlů, zapříčiněno tím, že je v elektrické zásuvce zapojena rozdvojka staršího provedení.
  • V případě, že kotel signalizuje chybu, na displeji kotle (například: E 01), je dobré si v manuálu zjistit, o jakou chybu se jedná, některé chyby jde odblokovat tlačítkem RESET.
  • Překontrolovat, popřípadě vyměnit baterie v termostatu, doporučuje se 1x ročně před topnou sezonou nejlépe za kvalitní alkalické, nikoli nabíjecí.
  • Pokud vám dostatečně netopí radiátory, může to být zapříčiněno tím, že filtr, který je umístěn pod kotlem na potrubí může být znečištěn, stačí ho vyčistit.